Wednesday 14 September 2011

kerisauan melanda hati

ish..knapa ni.sapa la yg spy aq ni??knapa semua bnda jadi,dye tau...aq risau la camni.....ya allah ,sapa dye ni...huhu.............awk,tolongla jgn hantar surat da kat saya..abh tau psl ni.sy x tau sapa gitau.saya mohon sngt tlong lupakan saya demi masa depan dan kebahgiaan awk.sy rindu awk.tapi,kita x ley bersama.tolong paham.bkn niat sy tuk sakitkan aty awk,sy terpaksa.harap awk paham...andai saja awk tau,saya la insan yg paling rindukan awak....saya cuma takot terjady papa kat awk ja...yea memang result sy menurun.semua 2 sebab saya da x tahan..tiap hari sy nangis terpikirkn knangn antara kita....lagu luahan hati sentiasa mengundang air mata saya...pasal surat tu,sy x tau nk kt papa dah......sy mohon,tolong pahami saya..demi kebahgiaan dan masa depan awk.............

No comments:

Post a Comment