Friday 23 September 2011

mimpi terindah............

awak...tau x,da lama sy x mimpi awk...dulu,lpas kita break,memang saya ada mimpi awk.tapi,mimpi tu nyakitkan aty saya...mimpi tu buat saya nangis bila terjaga.saya selalu mimpi awak ngan sy x ley bersatu,cam ada bnda yg halang...sebab tu sy takut klau sy kapel balik ngan awk.sy x nak ada bnda buruk jadi kt awsk.sy nk awk sntiasa sihat dan bahagia wlaupon bkn dgn sy...lpas awk x da,macam2 jd kt sy.memang bkn salah awk,tapi,salah saya yg x ley berenti nangis dan rindukan awk bila awk x da ngan sy....saya cuba tuk lupakan awk.tapi,x ley,mkn sy cuba,sy akn rindukan awk.saya hmpir2 kapel ngn izwan.ni semua sbab beberapa org tu yg pksa sy,sy x nak.sy x ley ganti awk lg.hati sy masih ada awk.ntah knapa,bila awk x jumpa sy,sy tercari cari awk.bila awk ada dpn mata sy,sy lari lak.....teruk kan saya ni.awk,.......smalam sy mimpi indah saaaaaannnnngat..saya mimpi abah restui hbungn kita tapi 6,7 taun akn dtg...ntah la,kekadang tu rasa mcm x msuk akal tapi kalau jadi kenyataan,saya la org yg paling bahagia.....tady,time rehat,sy smbang ngan nas,dye ckp dye nk kapel ngan sy tapi dye takot ngn awk...sy rasa cam lawak lak...tapi,sya rasa saya x nak dah la kapel2 ni...klau ada jodoh ngn awak.kita bersatu.tapi,klau x saya pasrah jew la.............

No comments:

Post a Comment