Saturday, 30 July 2011

sury............

awak..saya tau awak marahkan saya.saya mintak maaf.saya x nak jumpa awak pasal saya takot ada orang tau.selama nie ada orang spy saya.dia tau segala gerak geri kita.saya x nk couplz ngan awak sebab saya x nak awak kena marah lagi dah pasal saya.hati saya sakit bila abah perli saya tentang kita.mata saya bengkak hari ini pasal saya nangis semalam.saya terasa sangat bila abah perli saya.saya sedar awak mesti marah ngan saya.saya letak plaster kat tangan pasal semalam saya loss control.saya toreh tangan saya.tapi,jangan risau sikit jew.,..andai saja awak tau betapa rindunya saya pada awak.kepergiaan awak benar benar membunuh hati saya.tapi,apa saya boleh buat..untuk kebahgiaan awak..................SAYA SUDI..........

Thursday, 28 July 2011

STOP..................

tolong.tolong berenti buat saya camni.........saya nk awak bahagia itu saja..eah!! tolonglah jgn buat camnie.saya ingat janji kita tapi maaf saya x dpt tunaikn janji itu.sory..but no.........demi syg saya,demi cinta saya...pahami saya..klau ada jodoh,kita mesti bersatu

x.tolonglah.......

awak saya mntk maaf.saya sedar saya salah.saya cuma nk awak paham.kita dah x da pape lagi dah..saya mintak maaf....tolonglah pahami saya..awak berhak bahagia.lupakan saya .ang

gap saja kita x pernah kenai.aq mohon.ya tuhan...apa harus aq lakukan lagi...hati ku hancur......aq terluka lagi..............awak ari nie saya lari dari awak.awak nak jumpa saya tapi saya yang x nak.awak kejar saya.saya lari..aty saya hancur sangat masa awak kata semua tu kat saya.saya nangis pasal saya kecewa.awak tau,ari nie saya nangis banyak kali.masa kat kolah,kat rumah masa kita chatting.awak cakap saya dah bencikan awak.SUMPAH..saya x kan bencikan awak.sanggup awak kata saya camnie.....jgn paksa saya camnie..andainya awak tau betapa terluka nya hati saya.. :( masa awak hantar lagu pesanan buat kekasih tu,saya terasa sangat..tolong lah..saya cuma nak awak bahagia.awak sengaja,masa awak kata awak nk pindah dari saujana..saya nangis truk sangat..saya nak tengok awk..walaupon awak x mungkin bersama dengan saya..sekurang2 nya saya masih dapatmengurangkan rindu yang memasung haty saya nie..................... :(
I <3 you

Wednesday, 27 July 2011

annniverseRY

26/7
awak.awak tau x???semalam kan anniversery kita.......saya rindu awak.awak ingat x??? HAPPY ANNNIVERSERY AWAK.......hari nie lah kita kapel kan.tapi,,,kita x ley sambut sesama dah.......sebab kita dah x de pape hbungan dah. :'(

apa salahku???

apa salah aku??apa salah dia..cukup lah dngn apa yg jadi....x abes agi ka???x cukup lagi air mata aq jatuh...apa lagi yg hang nk?????tolonglah paham....aq merosot....aq menangis semua sebab hampa..hampa mintak aq lepaskan dia...aq lepaskan tapi hampa mengundang air mata aq.tolong paham...aq gagal dlm pelajaran bkn pasal dia tapi hampa!!!!!!!!!!!ckgu...apa yg buat ckgu boikot sngt saya..saya tau saya bodoh ..tapi,x yah lah nk malukan saya...abah,,sarah dah cuba buat yg terbaek..tapi MAAF...dia x salah .dia yg buat sarah bhagia.dia buat sarah sedar betapa pnting nya sarah dlm dunia NI.knapa abh nk salah kan dia.demi abh,sarah tinggalkan dia.andai saja abh tau,betapa luka hati ni...betapa berdarahnya hati ini bila terpaksa tinggalkan dia..demi abh,sarah dah tnggalkn dia tapi ,pernah abah pikir???sakitnya aty sarah?????sarah menyesal..menyesal tinggalkan kawan 2 sarah..tinggalkan dia............sarah x paham apa yg mama ngan abh nk..buat IBU BAPA SEDUNIA???pernah x KORANG PIKIR ??KENAPA ANAK KORANG KAPEL??pernah x korang pikir HANCURNYA ATY ANAK2 KORANG????

Sunday, 24 July 2011

maAFkan aQUE

u...i,m so sorry.bkn nyew i x nak tngk u but i takut air mata i menitis bila i tngk u....u.i mntk maaf.ntah knapa.....i rasa sedih sngt2 bila u dan i dah clash...i x ley tngk u,nanty i nangis gak...x da sapa yg tau luka aty ni...bella ja tmpat i nk ngadu.tp,i akot lh klau ria marah i rapat ngan bst frend dia...ntah lh u..hidup i kosong sngt..huhuhuhuhuu

whAT dO yoU waNT now?????????

heyy,pleseas..don,t do this to me......let mE gO!!!!!!..i want you happy.awak.apa awak buat nie????tlong lah saya lepaskan awak cause nk tngk awak bhagia..bkn mcam nie.tlong lah jgn kacau saya lagi.saya rindu awak.tapi,plesea pahami saya.keadaan maminta kita tuk berpisah..SAYA SAYANG AWAK DAN SAYA X NAK AWAK MERANA..............
TOLONG!!! PAHAMI SAYA!!!!!!

Saturday, 23 July 2011

:'(

abg........syg rindue abg,,,,,,.......depa x pham sayang.....ya tuhan,,,apa yg harus aq lakukan lagi
hati ini benar2 terluka
air mata ini x berhenti membasahi pipi ini
faiz.
pleasez....pahami aq
aq nk sayang hang tapi hang buat aq cam SAMPAH....haty aq sakit
apa yg hg nk!!!!!!!!aq letih...........mama abah sarah mntk maaf,sarah x dpat jaga faiz
sarah mntk maaf............sarah insan biasa
sarah x ley terima kalau org yg sarah sayang buat sarah camnie............
:'(

argh....... stupid........

eigh..kau ingat kau bagus
dah lama aq bara ngan kau
GET OUT!!!!!!!!!!!!!
AQ TAU AR SELAMA NIE HANG ANK MAnja
so what
eiii...aq meluat tau x ngan hang
stupid.benci hang!!!
dah dah lah sakitkan aty aq bengong
dah kau rampas kasih sayang depa skunk
kau nk buat aq bara plak
pleasez lah................get lose you.............

Friday, 15 July 2011

berakhirlah kisah kau & aku

yew,sperti yg di atas.aq ngan boy dah klash.it,s over.huhuhuhuhu.yew,mmang aq sedih giler.rasa cam nk toreh tngn ja...aq rindue dia.btoi.tiap ary aq nangis psal MISS HIM..huhuhu,......abg....abg lelaki pertama yg dh buka pintu hati syg.abg buat syg bhagia.tpi,sgalanya dh berakhir...yew,mmang haty ini LUKA.tapi,apalah daya ku...tpikan aq x ingt dia bhagia .ternyata dia lgi merana bila kitaorang clash.asal ar,owg nk nyibuk psal aq.hah????lntk aq lh.aq x pernah kisah pon klau dia miskin ka,bodoh ka.janji dia e-klas....huhuhuhu cian kat dia.............

harap2 abg bhagia.........
wlaupon syg nangis......
tapi syg nk abg bhagia...........

Saturday, 2 July 2011

kangen ,rindu kamoo


kowang apsal nie,kowang lari dari aque,knapa???plesdez wei,dulu kita k ,tpi ,skang sejak aq pindah kowang cam x sayang aq dah.apsal???
pleasez.trus terang.sumpah aq paling terasa ngan hg a-g-h.hg dh beza bagi aq,.tlonglah ckap klau aq ada buat salah..aq mohon.jgn camnie....trus terang lh wei....tlong aq merayu.jgn camnie.hamap S.I.B.L.I.N.G AQ...HMPA JIWA AQ...JGN BUAT AQ CAMNIE..KNAPA NIE???KNApa semua org suka tngk aq nangis...tuhan,beri aq kekuatan .............