Wednesday 27 July 2011

apa salahku???

apa salah aku??apa salah dia..cukup lah dngn apa yg jadi....x abes agi ka???x cukup lagi air mata aq jatuh...apa lagi yg hang nk?????tolonglah paham....aq merosot....aq menangis semua sebab hampa..hampa mintak aq lepaskan dia...aq lepaskan tapi hampa mengundang air mata aq.tolong paham...aq gagal dlm pelajaran bkn pasal dia tapi hampa!!!!!!!!!!!ckgu...apa yg buat ckgu boikot sngt saya..saya tau saya bodoh ..tapi,x yah lah nk malukan saya...abah,,sarah dah cuba buat yg terbaek..tapi MAAF...dia x salah .dia yg buat sarah bhagia.dia buat sarah sedar betapa pnting nya sarah dlm dunia NI.knapa abh nk salah kan dia.demi abh,sarah tinggalkan dia.andai saja abh tau,betapa luka hati ni...betapa berdarahnya hati ini bila terpaksa tinggalkan dia..demi abh,sarah dah tnggalkn dia tapi ,pernah abah pikir???sakitnya aty sarah?????sarah menyesal..menyesal tinggalkan kawan 2 sarah..tinggalkan dia............sarah x paham apa yg mama ngan abh nk..buat IBU BAPA SEDUNIA???pernah x KORANG PIKIR ??KENAPA ANAK KORANG KAPEL??pernah x korang pikir HANCURNYA ATY ANAK2 KORANG????

No comments:

Post a Comment