Wednesday 3 August 2011

why???

awak....kenapa nie..awak cam dah muak tengok muka saya.entahlah....saya mengaku memang lepas aPA yang jadi...saya x berani..x beranie tengok muka awak..masa kita terserempak ari tu..saya pegang tangan amy..saya x kuat.....x kuat tuk tengok orang yang saya sayang muka camtu...saya x kuat tuk berhadapan ngan awak..cam2 perasaan datang...kecewa..menyesal..terluka dan sedih...tapi,,,nampaknya awak sekarang dah bahagia ngan kawan2 awak...saya harap awak akan dapatkan peganti saya yang lebih sempurna..saya sedar saya x kan rela tengok awak ngan perempuan lain pada 1 hari nanti..tapi,demi awak,,x pa lah...janji awak bahagia...awak belajar leklok tau..lepas kita dah x da apa2 kesihatan saya makin teruk..selsema saya nie x abes 2 lagi start kita break...saya rindukan awak....bila saya rindukan awak mesti saya nangis..kadang2 sampai termimpi2..tapi,mimpi tu indah..saya mimpi kita ber2 tngh jalan2.kita dua dua happy..x da sapa halang kita..indahnya kalau ia jadi kenyataan...............

No comments:

Post a Comment