Sunday 3 April 2011

WHY............WHY LOVE IS HURTING ME........(MANGSA)

MANGSA????mangsa kekecewaan C.I.N.T.A???huh...ntah lh.blog aq penuh dngan kisah cinta.apa itu cinta??knapa ia mnyakitkn,mengembirakn dan mengecewakan???APA BTOI,sbelum menemui cinta sbenar,kita hrus trima kecewam BUT,WHY??why we need 2 cry 2 get a true love.....argh,,,,,,,,is this a teenagers life..well,if this are teenagers life,i mengaku,its really complicated...ooh,my god,,,,agak nya lh kn........inilh cabaran tuk matang,,,,kan???what ever.i just hope that i can manage it.......oh god,please help me....i want my life back...it soooo hurt,when we need too clash with people that we love.tdi aq comment kt wall mi,aq ckap u break my heart with your love...pstu dia ckap sory...aq marah.tpi,aq still ucap thanj\ks psal dh hadir dlm life aq.....tetiba,ada 2 ,3 owg kwan dia comment.diorang ckap diorg kesian psal cinta km terhalang.aq btoi btoi x pham.memening kn.....

No comments:

Post a Comment